سبک های مختلفی از دکوراسیون داخلی رستوران وجود دارد که می تواند به فضای کلی و فضای تجربه غذاخوری کمک کند. در اینجا چند سبک محبوب وجود دارد:

سبک های مختلفی از دکوراسیون داخلی رستوران

مدرن: این سبک بر خطوط تمیز، مینیمالیسم و ​​عناصر طراحی براق تأکید دارد. اغلب دارای رنگ های خنثی، وسایل روشنایی معاصر و آثار هنری مدرن است.

روستیک: دکوراسیون روستیک با رنگ های گرم و خاکی، مواد طبیعی مانند چوب و سنگ، و حسی دنج و دلپذیر مشخص می شود. به دیوارهای آجری، تیرهای چوبی و اثاثیه قدیمی فکر کنید.

صنعتی: دکور صنعتی از کارخانه ها و انبارها الهام می گیرد، با ویژگی هایی مانند سبک های فلزی، کف های بتنی، و لوله های اکسپوز بسته به نحوه اجرای آن در بهترین رستوران در انزلی از آن استفاده می شود.

کلاسیک: دکور کلاسیک با تاکید بر عناصر طراحی سنتی مانند قالب‌بندی‌های پرآذین، لوسترها و هنرهای زیبا، جاودانه و ظریف است. اغلب دارای رنگ های گرم و مواد مجلل مانند مخمل و ابریشم است.

ساحلی: دکور ساحلی با رنگ‌های روشن و مطبوع، بافت‌های طبیعی مانند حصیری، و سبک های الهام‌گرفته از کنار دریا مانند صدف‌های دریایی و هنر دریایی، فضایی ساحلی و نسیمی را تداعی می‌کند. که بهترین رستوران د رانزلی به آن اهمیت میدهد

بوهمی: بهترین رستوران در انزلی از سبک دکوراسیون بوهمی التقاطی و هنری استفاده میکند، با ترکیبی از الگوها، رنگ ها و بافت ها. اغلب دارای سبک های الهام گرفته شده از جهان مانند فرش های مراکشی، منسوجات هندی و سفال های دست ساز است.

رستوران لوتکاچی ترکیبی عالی از سبک های مختلف را گرد هم آورده و فضایی داخلی عالی را در بهترین رستوران در انزلی رقم زده است.

دیدگاهتان را بنویسید