طرز تهیه انواع فینگرفود سرد

طرز تهیه انواع فینگرفود سرد

زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

فینگر فود یا غذاهای انگشتی، نوعی از غذاهای کوچک که معمولاً به عنوان تنقلات در جمع دوستان و خانواده استفاده می‌شوند. این غذا ها را اغلب با انگشتان دست می‌خورند و نیازی به استفاده از ابزار غذا خوری ندارند. معمولاً فینگر فود را برای مهمانی‌ها و جشن‌ها به عنوان پیش غذا یا تنقلات سفارش می دهند. در ادامه با بهترین رستوران در انزلی همراه باشید تا با طرز تهیه انواع فینگرفود سرد آشنا شوید. در بهترین رستوران در انزلی فینگرفود به شکل کاملا ویژه و متفاوتی تهیه و سرو می شود.

انواع فینگرفود 

طرز تهیه انواع فینگرفود سرد

از انواع فینگرفود سرد بهترین رستوران در انزلی به موارد زیر اشاره دارد:

  • ساندویچ‌ها: ساندویچ‌ها نیز به عنوان فینگرفود سرد تهیه و سرو می شوند. ساندویچ‌ها معمولاً از نان تست، نان باگت یا نان لواش تهیه می‌شوند و داخل آن‌ها با انواع مواد غذایی مانند گوشت، سبزیجات، پنیر و … پر می‌شوند.
  • رولت ها: آشپزان حرفه ای بهترین رستوران در انزلی بیان میکنند. رولت‌ها نیز یکی دیگر از گزینه‌های محبوب برای تهیه فینگرفود سرد هستند. رولت‌ها معمولاً از خمیر نان، خمیر پیتزا یا خمیر تارت تهیه می‌شوند و داخل آن‌ها با انواع مواد غذایی مانند گوشت، سبزیجات، پنیر و … پر می‌شوند.
  • کاناپه ها: کاناپه‌ها یکی از پرطرفدارترین نوع فینگر فود ساده در بهترین رستوران در انزلی هستند. در طرز تهیه فینگرفود کاناپه‌ ای معمولاً از نان تست، نان باگت یا نان لواش استفاده می‌شوند و روی آن‌ها با انواع مواد غذایی مانند پنیر، مرغ، ماهی، سبزیجات و … تزیین می‌شوند.
  • سالادهای انگشتی: سالادهای انگشتی نیز گزینه‌ای مناسب برای انتخاب فینگر فود ارزان هستند. سالادهای انگشتی معمولاً از سبزیجات، میوه‌ها، حبوبات و … تهیه می‌شوند و به صورت لقمه های کوچک سرو می‌شوند.
  • غذاهای دریایی: آشپزان حرفه ای رستوران خوب انزلی بیان میکنند. غذاهای دریایی نیز می‌توانند به عنوان فینگرفود سرد سرو شوند. غذاهای دریایی مانند میگو، ماهی، خرچنگ و … معمولاً به صورت خام، کبابی یا سرخ شده سرو می‌شوند.

انواع فینگرفود سرد 

آشپزان حرفه ای بهترین رستوران در انزلی از انواع فینگر فود سرد به موارد زیر اشاره کردند:

  • ساندویچ مرغ و پنیر
  • رولت مرغ و سبزیجات
  • کاناپه مرغ و پنیر
  • سالاد انگشتی کاهو و گوجه فرنگی
  • میگو کبابی

در ادامه همراه باشید تا با طرز تهیه هریک از این انواع فینگرفود سرد آشنا شوید.

طرز تهیه انواع فینگرفود سرد

طرز تهیه انواع فینگرفود سرد

ساندویچ مرغ و پنیر:

برای تهیه این فینگر فود، نان تست را به صورت مربعی برش دهید. سپس مقداری مرغ پخته و ریش ریش شده را روی نان تست قرار دهید و روی آن را با پنیر پیتزا بپوشانید. در نهایت نان تست‌ها را روی هم قرار دهید و برش دهید.

رولت مرغ و سبزیجات:

برای تهیه این فینگر فود آشپزان حرفه ای بهترین رستوران در انزلی بیان میکنند، خمیر نان لواش را به صورت مستطیلی برش دهید. سپس مقداری مرغ پخته و ریش ریش شده را روی خمیر نان قرار دهید و روی آن را با سبزیجات خرد شده مانند خیار، گوجه فرنگی و پیاز بپوشانید. در نهایت خمیر نان را به صورت رولت بپیچید و برش دهید.

کاناپه مرغ و پنیر:

برای تهیه فینگر فود کاناپه مرغ و پنیر آشپزان حرفه ای رستوران خوب انزلی بیان میکنند ، ابتدا باید نان تست را به صورت مربعی برش دهید. سپس مقداری مرغ پخته و ریش ریش شده را روی نان تست قرار دهید و روی آن را با پنیر پیتزا بپوشانید. در نهایت کاناپه‌ها را در فر قرار دهید تا پنیر ذوب شود.

سالاد انگشتی کاهو و گوجه فرنگی:

برای تهیه این سالاد، کاهو و گوجه فرنگی را به صورت مربعی خرد کنید. سپس آن‌ها را با یکدیگر مخلوط کنید و به صورت لقمه‌های کوچک سرو کنید.

میگو کبابی:

میگو کبابی یکی دیگر از محبوبترین فینگرفودهای دریایی برای مهمان های خاص در مجالس شما می باشد. برای تهیه این غذا، میگو را به مدت 30دقیقه در مخلوطی از آب لیمو، سیر و نمک قرار دهید. سپس میگو را به سیخ بکشید و روی منقل یا گریل کباب کنید.

با کمی خلاقیت و ابتکار می‌توانید بهترین فینگر فود خوشمزه و جذاب را تهیه کنید و از آن‌ها در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود لذت ببرید.

نکات طلایی آشپزان حرفه ای رستوران خوب انزلی برای تهیه فینگرفود سرد

تا اینجای مطالب با طرز تهیه فینگرفود سرد آشنا شدید. در ادامه توجه شما را جلب می کنیم به چند نکته طلایی از آشپزان حرفه ای بهترین رستوران در انزلی:

  • برای تهیه فینگرفود از مواد اولیه تازه و با کیفیت استفاده کنید.
  • برای تزئین فینگر فود از سبزیجات و ادویه‌جات تازه استفاده کنید.
  • فینگر فود های سرد را قبل از سرو در یخچال قرار دهید تا خنک شوند.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

آموزش طرز تهیه استیک گوشت
برای شکم گردی در انزلی کدام رستوران را انتخاب کنیم؟
4 نمونه سوپ رژیمی خوشمزه برای کاهش وزن
عوامل موثر در قیمت منوی رستوران
خواص بادمجان و طرز تهیه ترشی هفت بیجار گیلانی
فواید خوردن ماهی و معرفی لذیذترین ماهی های انزلی
لذت خوردن لذیذترین کباب ها در بهترین رستوران در انزلی
دستور پخت غذا‌های خوشمزه رستوران
4 نوع از غذاهای گوشتی محبوب
طرز تهیه پاستا آلفردو رستورانی

دیدگاهتان را بنویسید