طرز تهیه پیاز سوخاری پولکی 

طرز تهیه پیاز سوخاری پولکی 

زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

پیاز سوخاری یکی از انواع پیش غذاهای محبوب در بهترین رستوران در انزلی است. و بیشتر در کنار غذاهای فست فودی سرو می شود. برای مشاهده طرز تهیه پیاز سوخاری پولکی در ادامه با رستوران لوتکاچی همراه باشید.

چگونه یک پیاز سوخاری پولکی درست کنیم؟

مواد لازم

آرد سفید        3 قاشق غذاخوری

پیاز                1 عدد

نشاسته ذرت  1 قاشق غذاخوری

آب یخ            1/4 لیوان

بگینگ پودر     1/2قاشق مربا خوری

مرحله اول

طبق دستورالعمل سرآشپزها در بهترین رستوران در انزلی برای تهیه پیاز سوخاری پولکی اول آرد سفید را به همراه نشاسته ذرت و بکینگ پودر با هم در یک کاسه مخلوط کرده تا اینکه یکدست شوند. سپس آب یخ را اضافه کرده و تاحدی مواد را هم می زنیم. که فقط مواد با هم مخلوط شوند.

طرز تهیه پیاز سوخاری پولکی 

مرحله دوم

به یاد داشته باشید که نیاز به زیاد مخلوط کردن مواد نیست. زیرا این کار باعث می شود که خاصیت بکینگ پودر از بین برود. که در نتیجه باعث می شود پیازها پفکی و ترد نشوند. پس از مخلوط کردن خمیر روی آنرا با سلفون می پاشیم.

مرحله سوم

در این مرحله خمیر را به مدت 30 دقیقه کنار می گذاریم. تا در دمای آشپزخانه استراحت کند. سپس بعد از گذشت 30 دقیقه پیازها را به قطر 1سانتی متر به صورت حلقه ای خرد می کنیم. و حلقه های پیاز را از هم جدا می کنیم.

مرحله چهارم

طبق دستورالعمل سرآشپزها در بهترین رستوران در انزلی در این مرحله خمیر را جلوی دستمان قرار می دهیم. و یک ظرف گود مثل شیر داغ کن را روی شعله گاز قرار می دهیم. حالا به اندازه ای روغن داخل شیر داغ کن می ریزیم. که پیازها هنگام سرخ شدن در روغن شناور باشند.

طرز تهیه پیاز سوخاری پولکی 

مرحله پنجم

حالا حلقه های پیاز را در خمیر می غلتانیم. سپس در روغن که کاملا داغ شده است می اندازیم تا کاملا پف کنند و به رنگ طلایی در بیایند. پس از اینکه پیازها طلایی شدند. و به خوبی پف کردند آنها را از روغن خارج می کنیم.

مرحله ششم

پس از سرخ کردن پیاز ها، آنها را روی توری فلزی یا دستمال کاغذی قرار می دهیم. تا روغن اضافی شان گرفته شود. این کار باعث می شود که پیازهای سوخاری تردتر شوند. در پایان پیازهای سوخاری را به همراه سس مورد علاقه در خانه یا بهترین رستوران در انزلی سرو می کنیم.

 

انواع مختلف پودر سوخاری برای پیاز سوخاری

انواع مختلفی از پودر سوخاری وجود دارد که در بهترین رستوران در انزلی استفاده می شود. که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.

  • پودر سوخاری سفید ساده

رایج ترین نوع پودر سوخاری که برای تهیه پیاز سوخاری در بهترین رستوران در انزلی استفاده می شود، پودر سوخاری سفید ساده است. اینها از نانی که پخته شده و سپس به قطعات کوچک آسیاب شده درست می شوند. آنها طعم خنثی و بافت ظریفی دارند که آنها را برای پوشاندن و سرخ کردن ایده آل می کند. پودر سوخاری سفید را می توان در اکثر فروشگاه های مواد غذایی یافت و نسبتاً ارزان است.

  • آرد سوخاری پانکو

آرد سوخاری پانکو یکی دیگر از گزینه های محبوب برای تهیه پیاز سوخاری در بهترین رستوران در انزلی است. آرد سوخاری پانکو نوعی آرد سوخاری ژاپنی است که درشت‌تر و تردتر از آرد سوخاری معمولی است. آنها با پختن نان بدون پوسته و سپس آسیاب کردن آن به صورت پرک درست می شوند. آرد سوخاری پانکو به خوبی به برش های پیاز می چسبد و پوششی سبک و ترد ایجاد می کند.

طرز تهیه پیاز سوخاری پولکی 

  • آرد سوخاری چاشنی

آرد سوخاری چاشنی شده یکی دیگر از انواع آرد سوخاری است. که می توان از آن برای تهیه پیاز سرخ شده استفاده کرد. آنها شبیه آرد سوخاری سفید هستند. اما ادویه ها و گیاهانی مانند پودر سیر و جعفری به آن اضافه شده است. آرد سوخاری چاشنی شده طعم بیشتری به پیاز سرخ شده می دهد. و می توان از آن برای تکمیل طعم غذاهای مختلف استفاده کرد.

  • پودر سوخاری بدون گلوتن

پودر سوخاری بدون گلوتن وجود دارد که می تواند برای افرادی که به گلوتن حساس هستند استفاده شود. این پودر سوخاری از آردهای جایگزین مانند آرد برنج یا آرد ذرت تهیه می شود. و می توان از آن برای ایجاد یک نسخه بدون گلوتن از پیاز سوخاری استفاده کرد. بهترین رستوران در انزلی تمامی این تنوع ها را داراست.

طرز تهیه پیاز سوخاری پولکی 

 

 

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

طرز تهیه ماهی گردبیج غذای لذیذ و خوشمزه گیلانی
هر آنچه باید از دانه کینوا و مزایا و معایب آن بدانید
5 نمونه از جاذبه های گردشگری انزلی
معرفی 7 نوع غذاهای هندی
انواع سالاد های خوشمزه در رستوران لوتکاچی
معرفی تالاب انزلی نگین گردشگری گیلان و معرفی نزدیکترین رس...
برای شکم گردی در انزلی کدام رستوران را انتخاب کنیم؟
10 نمونه از کیک های خوشمزه لوتکاچی
تاریخچه میرزاقاسمی و طرز تهیه میرزاقاسمی گیلانی
طرز تهیه قارچ سوخاری پولکی به سبک رستوران

دیدگاهتان را بنویسید